DANCE THE INTERNET
DANCE THE INTERNET je workshop zameraný na niektoré metodológie zoskupenia laSADCUM, kde sa skúmajú pohybujúce sa telá na základe konceptov ako virtualita, obrazovka a počítačové programovanie.
„A body session“, ktorá poskytuje fyzické nástroje na pohyb, na objavovanie (a testovanie), ako je telo ovplyvnené virtualitou siete (plná obrazov tiel v pohybe) na základe improvizačných pokynov, fyzických obmedzení a imaginácie samotnej.
Workshop je určený všetkým návštevníkom a návštevníčkam nad 12 rokov.
Kapacita workshopu je obmedzená!
€15.00
Online registrácia ukončená! Registrovať sa môžete už len na našom Infopointe.
SOBOTA 17.08.2024 13:30-15:30
Telocvičňa GAB
O lektorovi
Guillem Jiménez (ES)
Guillem Jiménez (Barcelona, 1999) je choreograf a tanečník pôsobiaci v Barcelone. Vyštudoval choreografiu na Conservatori Superior de Dansa v Institut del Teatre v Barcelone a v roku 2019 vytvoril tanečný projekt laSADCUM (www.lasadcum.com). S laSADCUM vytvoril dve krátke tanečné kúsky „THE UNCANNY VALLEY“ (2019) & „THE LESSON“ (2020) a dve veľké produkcie: „ACLUCALLS“ (2022) a „NAVAJA“ (2024). Tiež kurátorsky pripravil niektoré programy v spolupráci s inštitúciami, ako je CCCB, a vytvoril workshop „DANCE THE INTERNET“ (2020). Urobili dve fyzické výstavy: „CLASSMATES“ (2020) a „TWINK TWINK TWINK“ (2022), ako aj video-performanciu k výstavám „BURNT, RADIANT, SCROLLING“ s názvom „UNTITLED“ (2021).
Guillem Jiménez individuálne pracoval ako spolupracovník/supervízor choreografie pre „THE WEAK SIDE“ (2023) od Marina Fueyo a „Espai Segur“ (2023) od Meritxell de Soto, ako aj pohybový režisér/choreograf pre audiovizuálne projekty. Ako interpret spolupracoval s Pedrom Torresom na jeho dielach „Blue While Black“ (2020) a „Black Sun“ (2020); s Mar Aguiló na „STELLA“ (2021); s Amarantou Velarde na „DESBORDES“ (2022), v ktorom získal nomináciu na najlepšieho tanečníka roku 2022 na Premis de la Critica de Catalunya; so Si Los Martes Fueran Viernes v „Casa Nostre“ (2022); a s La Sullivanom v „Que No Serveix De Res Tirar Una Sola Pedra“ (2023).